Olet tässä:
 

Yhdyntä ja asennot

Miten yhdyntä tapahtuu miehen ja naisen välillä? Millaisia asentoja lähetyssaarnaaja ja takaapäin ovat? Miten niissä toimitaan?

Vastaus

Hei

Jokainen yhdyntä on omanlaisensa. Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla yhdynnässä.

Naisen ja miehen emätinyhdynnässä mies työntää peniksensä naisen emättimeen. Mies ja nainen liikuttelevat lantioitaan edestakaisin niin, että penis liikkuu naisen emättimessä.

Lähetyssaarnaaja-asennossa nainen makaa selällään kasvot mieheen päin. Mies istuu naisen päällä kasvot naiseen.

Takaapäin-asennossa nainen on selin mieheen päin. Nainen voi olla esimerkiksi kontallaan tai maata mahallaan. Mies on naisen selän takana.

Usein mies ja nainen myös suukottelevat ja koskettelevat toisiaan yhdynnän aikana.

Yhdynnässä voi kokeilla erilaisia asioita. Tärkeintä on kuunnella omia ja kumppanin tunteita. Yhdynnässä ei pidä tehdä mitään sellaista, mikä ei tunnu molemmista oikealta tai hyvältä.

Yhdyntää voi opetella yhdessä pikkuhiljaa.

Yhdyntä on vain yksi tapa harrastaa seksiä. Seksi voi olla paljo muutakin, kuten suutelua ja hyväilyä.

Voit lukea ja katsoa kuvia seksistä Seteken sivuilta (seteke.fi)