Olet tässä:
 

Romattiset tarinat

Minusta on kivaa lukea romanttisia tarinoita netistä. Niissä halaillaan ja pussaillaan ja joskus on yhdyntääkin ja kaikenlaista jännää. Mutta oikeassa elämässä seksi ällöttää ja pelottaa minua, enkä halua ikinä kokeilla sitä. En halua edes pussata ketään.

Miten on mahdollista, että tykkään seksitarinoista, mutta en oikeasta seksistä? Olenko outo?

Onko tarinoiden lukeminen seksuaalista toimintaa? En kiihotu lukiessani niitä, vaan luen niitä ihan tavallisesti.

Vastaus

Hei

Mukava kuulla, että tykkäät lukea romanttisia tarinoita.

Et ole outo. Ei ole outoa tykätä seksitarinoista, vaikka ei tykkää oikeasta seksistä.

Jokaisen seksuaalisuus on omanlaisensa. Tunnemme erilaisia tunteita, kiinnostumme eri asioista ja nautimme eri asioista. Seksuaalisuutemme myös muuttuu elämän eri vaiheissa.

Romanttisten tarinoiden lukeminen voi olla seksuaalista toimintaa, mutta ei välttämättä ole sitä. Mitä itse ajattelet asiasta? Miltä sinusta itsestäsi tuntuu? Millaisia tunteita tarinoiden lukeminen sinussa herättää?

Seksitarinoiden lukeminen voi herättää monenlaisia tunteita. Kaikki tunteet ovat oikein ja sallittuja.

Kerroit, että oikeassa elämässä seksi ällöttää ja pelottaa sinua.

Oletko jutellut näistä tunteista jonkun kanssa? Juttelu voisi vähentää seksiin liittyvää pelkoa.

Voisit jutella asiasta jonkun luotettavan ja turvallisen ihmisen kanssa. Kuka voisi olla tällainen luotettava ihminen?