Miten pystyn lopettamaan itsetyydytyksen?
Minä harrastan joskus itsetyydytystä ollessani yksin ja kun minun tekee mieli seksiä. Minulle on sanottu, että minun pitää lopettaa se tai muuten minä joudun Helvettiin homouden takia. Minä en kuitenkaan pysty lopettamaan itsetyydytystä, vaikka en halua Helvettiin.
Miten pystyn lopettamaan itsetyydytyksen?
Vastaus
Hei
Ei sinun tarvitse lopettaa itsetyydytystä. Siinä ei ole mitään väärää.
Et joudu helvettiin, vaikka itsetyydytät.
Kukaan ei saisi väittää sinulle tällaista. Se on valetta ja väärin.
Meillä kaikilla on oikeus seksuaaliseen nautintoon. Eikä siinä tosiaan ole mitään väärää.
Voisitko jutella asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa? Esimerkiksi ohjaajan kanssa?
Asiassa ei ole mitään hävettävää. Sinä et ole tehnyt mitään väärä.
On tärkeää, ettei sinua enää pelotella.