Siitin emättimeen
Miten siitin menee naisen emättimeen ja mitä sillä tehdään siellä?
Vastaus
Hei
Mies työntää siittimensä naisen emättimeen. Jotta se onnistuu, siittimen pitää seistä eli olla jäykistynyt. Naisen emättimen pitää olla kostea.
Miehen siitin jäykistyy, kun mies kiihottuu eli tuntee seksuaalista mielihyvää. Naisen emätin kostuu, kun nainen kiihottuu.
Usein mies ja nainen hyväilevät toisiaan ennen yhdyntää. He voivat esimerkiksi suudella ja kosketella toisiaan eri paikkoihin. Tämä voi saada miehen ja naisen kiihottumaan.
Yhdynnässä mies ja nainen liikkuvat toisiaan vasten niin, että siitin liukuu emättimen sisällä edestakaisin tai sisään ja ulos useita kertoja.
Yhdyntään ei ole yhtä oikeaa tapaa. Siksi on vaikea kertoa kovin tarkasti, mitä yhdynnässä tapahtuu.
Eri ihmiset myös pitävät erilaisista asioista. Ja yhdyntä voi olla erilaista eri kerroilla.
Tärkeintä on tutustua rauhassa itseensä ja kumppaniinsa. Ajan kanssa oppii, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja mikä kumppanista tuntuu hyvältä.
Voit lukea ja katsella kuvia seksistä Seteken sivuilta (seteke.fi)