Lääkkeet ovat vieneet seksikyvyt
En enää saa erektiota usein, enkä siemensyöksyä ollenkaan, kun minulla on uudet lääkkeet. Mieli kyllä tekisi itsetyydytystä mutta en pysty siihen.
Onko minun vain tyydyttävä elämään ilman seksiä?
En todellakaan kehtaa puhua tästä kenenkään kanssa tai hankkia apua. Se on mahdoton ajatus.
Vastaus
Hei
Jos lääkityksellä on haittavaikutuksia, sinun pitää kertoa niistä lääkärille, joka vastaa sinun hoidosta. Lääkäri osaa kertoa, meneekö haitta ohi vai pitääkö lääkettä vaihtaa.
Et ole ainoa, jota seksuaalisuudesta puhuminen nolottaa. Lääkäri ymmärtää sen.
Miten sinun olisi helpointa kertoa lääkärille lääkkeen haittavaikutuksista?
Rohkeutta lääkärin kohtaamiseen!