Olet tässä:
 

Naisen alapään nimitykset

Millä muulla nimellä voi sanoa naisen alapäätä kuin vagina, emätin, mirri, tussu? Onko v:llä alkava liian ruma nimi sanoa sitä?

Vastaus

Naisen alapäästä käytetään tosiaan monia eri nimityksiä. Listasitkin jo useita.

Eri nimityksien käyttö riippuu tilanteesta eli siitä, missä asiasta puhutaan ja kenelle asiasta puhutaan.

Esimerkiksi lääkärit kutsuvat naisen sukupuolielintä yleensä emättimeksi.

Toiset puhuvat vaginasta. Toiset pimpistä.

Joku käyttää niin sanottua kiertoilmausta ja puhuu naisen jalkovälistä tai alapäästä.

Jokainen voi käyttää sitä nimitystä, mikä itsestä parhaalta tuntuu. Kunhan muistaa, että jotkut nimitykset voivat tuntua toisista loukkaavilta.

Itse en käyttäisi v:llä alkavaa sanaa.