Seksi tekee kipeää

Miksi minun peppuun sattuu aina hirveästi, kun joku mies tulee ja laittaa sinne pippelin?

Vastaus

Peppuseksi sattuu, koska peräaukko ei jousta samalla tavalla kuin naisen emätin.

Peräaukon limakalvot eivät myöskään kostu kuten emättimen limakalvot.

Jos haluat kokeilla peppuseksiä, valmistaudu siihen hyvin.

Ensinnäkin käytä paljon silikonipohjaista liukuvoidetta.

Aloita peppuseksi kokeilemalla työntää peräaukkoon yksi sormi. Jos sormi tuntuu hyvältä, voi kokeilla penistä.

Penis kannattaa suojata kondomilla, sillä pepussa voi olla ulostetta.

Jos yhtään sattuu, pitää lopettaa. Peräaukon limakalvoihin voi tulla haavoja. Haavat tulehtuvat helposti.

Jos olet harrastanut peppuseksiä, huolehdi, ettei emättimeen kulkeudu ulostetta. Uloste voi aiheuttaa tulehduksen.

Jos peppuseksin jälkeen haluaa emätinyhdyntää, kondomi pitää vaihtaa.

Jos harrastatte peppuseksiä ilman kondomia, kummankin pitää peseytyä ennen emätinyhdyntää.

Peppuseksi on makuasia. Joku tykkää siitä, toinen ei.

Jos peppuseksi ei tunnu mukavalta, sitä ei kannata tehdä. Mihinkään sellaiseen ei tarvitse suostua, mikä ei tunnu itsestä hyvältä.

Sukupuolitaudit tarttuvat myös peppuseksissä. Muista siis kondomi, jos et ole aivan varma siitä, että kumppanillasi ei ole tauteja.