Haluan naista koskettaa

Haluan naista koskettaa. Hänen kanssaan mennä sänkyyn. Mutta naiset eivät halua sitä, koska olen kiltti mies. Naiset haluavat jännän miehen.

Miten minusta voi tulla jännä mies, kun en halua naisia lyödä?

Vastaus

Hei

Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä juuri sellaisena kuin on.

Ei sinun tarvitse muuttua sen takia, että haluat seksiä.

Kiltteys on hieno asia. Kyllä naiset haluavat olla kilttien miesten kanssa.

Kukaan ei saa lyödä toista ihmistä. Lyöminen ei tee kenestäkään haluttavaa tai kiinnostavaa, päinvastoin.

Moni haluaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, johon voi luottaa.

Lähesty vaan rohkeasti naisia omana itsenäsi.