Olet tässä:
 

Tunteet alapäässä

Olen 23 v. tyttö. Miksi aina kun halaan yhtä kaveria, tulee pissahädän tunne ja alkaa kutittaa alapäässä. Ja tulee limaa, kosteaksi niin paljon, jotta alushousut joudun vaihtamaan. Onko normaalia semmonen yhtään?

Vastaus

Kuvailemasi asiat liittyvät varmaankin kiihottumiseen. Se on täysin normaalia, eikä siinä ole mitään väärää.

Kun kiihottuu, pulssi kiihtyy eli sydän lyö tiheästi. Verenkierto lisääntyy iholla, rinnoissa ja sukupuolielimissä. Naisen emätin kostuu ja häpyhuulet turpoavat.

Voit lukea lisää seksistä ja kiihottumisesta Seteken sivuilta. (www.seteke.fi)