Olet tässä:
 

Pussukka

Olen neulonut aiemmin korttipussukan. Nyt ompelin siihen napin.

Neulottu pussukka, jossa on vihreän eri sävyjä.

Myöhäinen aamupala ja toinen kuppi kahvia. Tänään tapaan ystäviä ja kavereita.

Olisin ensin mennyt yhden kanssa ensin kahville, mutta hän tuli kipeäksi.

Pitäisi korjata kesätakista taskut vielä tänään. Eli ompelu käsin jatkuu.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Onpa suloinen pussukka.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.