Ninnu bloggaa
Aistijuttuja vanhukselle
Olen lopettanut marttailun ja näemme vielä läksiäiskahvien merkeissä. Yksi meistä tekee aistipeittoa. Tämä turkoosi pyöreä on virkattu renkaaseen. Tämä helmityö […]
Lankapussukka
Ompelin pyöreän pussukan, jossa on kannessa vetoketju. Kannessa on tuplakangas ja merkin välissä on pumpulia. Vähän piti miettiä, että tulee […]
Pajalla
Olin HelsinkiMissiolla pajassa. Akryylimaalien sekaan pistettiin tekstiilimaalia, jota saa askartelumaalikaupasta. Niin akryylimaali muuttuu kankaalle kiinnitettäväksi. Sitten vielä silitys leivinpaperin läpi, […]
Virkattu laukku
4 isoäidin neliötä ja virkkausta. Olen menossa kuusijuhlaan, joten virkkasin kuusen ja ompelin sen laukkuun.
Hatut
Olin kaverin kanssa farkkupajassa ja ompelin vanhoista farkuistani hatun. Nämä kaksi hattua ompelin kankaasta, jonka ostin Eurokankaasta. Toinen, jossa on […]
Museopäivä
Kävin designmuseossa. Ostin koottavan Pikku Myyn ja sitten kävelin Akateemiseen kirjakauppaan. Löysin äidille lahjaksi Seniori-lehden ja itselle Mokkapalalehden, jossa on […]
Kuulumisia pitkästä aikaa
Hei pitkästä aikaa! Olen siivonnut tauolle kaiken ompelukoneesta, liiasta tavarasta. Olen viettänyt myös syntymäpäivää ja nuorellamme oli vieras Ranskasta 5 […]
Uusi laukku
Ompelin tilkkupaloista kassin. Kassissa on 2 vetoketjua. Toisessa on tasku. Hihna on heijastava.