Ilkeä ex-kumppani
Ollaan erottu vuonna 2008 exän kanssa. Nyt se on haukkunut mua rumaksi. Miksi exäni on tosi ilkeä ja vihaa mua ilman mitään syytä? Hän on nyt kihloissa. Hän on myös lähettänyt viestejä kihlatun koneelta, kun olen estänyt häntä lähettämästä viestejä Facebookissa.
Vastaus:
Onpa kurja tilanne. En osaa sanoa, miksi ex-kumppanisi on sinulle vihainen. Voisitko jutella hänen kanssaan asiasta? Voisit kysyä häneltä, miksi hän on vihainen. Samalla voisit kertoa, miten pahalta haukkuminen tuntuu ja pyytää, että hän lopettaa sen. Jos hän lähettää vielä ikäviä viestejä kihlattunsa Facebook-profiilista, voitko estää myös sen? Toivottavasti saatte asian pian selvitettyä!