Olet tässä:
 

Joulua ja valmistelua

Lähdin kaupoille ja olisin vienyt lapsen kengät suutariin, mutta suutari olikin muuttanut.

Kävin kaupassa ja ostin noita hintavia viinereitä joulun kunniaksi sekä joululimppua ja lehtitaikinaa.

Talvinen liina löytyi vitosella ja itselle täytetty patonki.

Kuvassa näkyvät peiton neulomislangat.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania torttuja!
Kirjoittanut Ninnu
Tähtiviinerit, joissa on vanilijakreemiä ja luumuhilloa ja tuo keksitähti. Oli tosi hyvää. Ostin niitä Citymarketista. Ikeassa oli hyvä jouluruoka ja ostin lasikulhoja joulukattaukseen. Nyt iltakahvia ja katselen joulukuusta, kun valot on päällä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.