Olet tässä:
 

Sateinen Kaapo-päivä

Sateinen Kaapo-päivä tallilla. Varusteet huollettu.

Mies seisoo ja hymyilee hevosen vieressä sadetakki päällä.

Hevonen ojentaa päätä kohti kameraa miehen olan yli.

Puhdas satula ja satulavoide.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Voi miten ihania kuvia!
Kirjoittanut Jaakko
On kyllä todella hienoja kuvia
Kirjoittanut Matias.saarikoski@gmall.com
Hei
Kirjoittanut Lemmikki ystävät.
Hieno harrastus...
Kirjoittanut Eppu
Niin on. Hevoset ovat ihania eläimiä ja antavat paljon.
Kirjoittanut Ville
Eppu: Ei ole kuvaa, jossa sulla on sininen Rukka sadetakki päällä.
Kirjoittanut Ville kirjoittanut
Miksi Eppu ei kuvaa, jossa on sulla Rukka sadetakki päällä? Niin kauniit hevoset T. Villev
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.