Olet tässä:
 

Lilja Kirsina Karoliina: Tein lasagnettea

Hei

Minä olen Lilja Kirsina Karoliina ja olen 24 vuotias nainen.

Tykkään tehdä helppoja perusruokia, kuten lasagnettea ja keitettyjä perunoita ja jauhelihakastiketta.

En ole hyvä tekemään ruokia, mutta tekemällä oppii aina.

Lasangnette-ohjeen löysin netistä.

Kun tein lasagnettea ensimmäisen kerran, pelkäsin etten onnistu. Mutta piti luottaa itseensä, eikä luovuttaa ruoan tekemistä.

Ja lopuksi lasagnette maistui todella hyvälle, kun lisäsin kastikkeeseen juustoraastetta.

Rypsiöljyä, maitoa, jauhelihaa, suolaa, lasagne-levyjä, papuja, juustoraastetta.

Lasagnette uunivuoassa.

Lasagnette lautasella.

Teksti ja kuvat: Lilja Kirsina Karoliina

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Näyttää tosi hyvältä!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.