Miksi miehet eivät usko puhetta?

Olen 14 vuotta vanha tyttö ja minua inhottaa, kun aikuiset miehet yrittävät saada minua seurustelemaan ja seksiin. Moni aikuinen on kieltänyt heitä tekemästä niin. Heille on monta kertaa sanottu, että minulle ei saa puhua sellaisia, koska meillä on liian iso ikäero ja minä olen melkein lapsi vielä. Kuitenkaan he eivät usko, vaan jatkavat puheitaan. Mikä aikuisia miehiä vaivaa, kun he eivät usko puhetta, eivätkä sitä, etten minä halua seurustelua ja seksiä. Minä en ole kehitysvammainen, mutta minulla on Aspergerin syndrooma.

Vastaus:

Olet aivan oikeassa. Miehet toimivat todella väärin. He eivät saisi puhua sinulle seksistä ja seurustelusta. Lapsi ja aikuinen eivät saa seurustella tai harrastaa seksiä yhdessä.

Hyvä, että olet kertonut asiasta aikuisille. Sekin on hyvä, että aikuiset ovat kieltäneet miehiä puhumasta sinulle seksistä ja seurustelusta. Heidän täytyy tehdä niin vielä uudestaan, koska miehet eivät ole lopettaneet puheitaan.

Sinulla on täysi oikeus olla miehille vihainen. Voit sanoa sen heille myös itse. Jos asian sanominen miehille tuntuu vaikealta yksin, voit pyytää aikuista tueksesi.

Toivottavasti asia selviää pian!