Olet tässä:
 

Uusia hoitoheppoja

Sain kesällä uusia hoitoheppoja. Nykyään mulla on hoitoheppoja kuusi kappaletta.

Kuvissa on uusi hoitoheppani Prinssi. Prinssi on tosi kiltti.

Kommentit
Kirjoittanut Jaakko
Sinäkin näköjään ratsastat, niinkö? Minäkin. Oletko koskaan pessyt hevosta? Minä olen 2-3 kertaa. Ratsastus on kyllä mukavaa.
Kirjoittanut Jaakko
Olen pessyt hevosia tuttua hommaa?
Kirjoittanut Emmi Huttunen
Mulla on kokemusta ratsastuksesta jo 5-vuotiaasta pikkutytöstä. Hallitsen hevosen kaikissa askellajeissa käynti, ravi ja laukka. Estekorkeus yksittäisenä 20-30 cm ja rataesteet 40-50 cm.
Kirjoittanut 
Ratsastaessa pitää olla käsineet.
Kirjoittanut Eeva
Olen nuorena 19-vuotiaana ratsastanut, kun olin opiskelemassa. En sen koommin. Oli mukavaa puuhaa.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.