Internet

Voiko sen avulla löytää vielä hyvää seurustelua/suhdetta?
Etenkin, kun saanut rukkaset.

Vastaukset:

Kurjaa, että olet saanut rukkaset. Se tuntuu varmasti pahalta.

Kyllä internetin kautta voi löytää hyviä seurustelukumppaneita. Oletko jo lähettänyt oman kirjeenvaihtoilmoituksen Verneriin? Jos olet, toivottavasti saat pian vastauksia ja tutustut mukaviin ihmisiin.

Internet

Kysymys:

Voiko sen avulla löytää vielä hyvää serustelua/suhdetta. Etenkin, kun saanut rukkaset.