Olet tässä:
 

Poikuus ja vanhempi nainen

Onko tässä mitään noloa: Olen itse 34 vuotta ja yli 40-vuotias nainen vei minun poikuuden?

Ja onko normaalia, että ennen yhdyntää imin hänen tissejä?

Voisiko hänen kanssaan sopia pelkästä tissin antamisesta seuraan kerran?

Vastaus

Hei

Ei ole mitään noloa, että 40-vuotias nainen vei poikuutesi.

On ihan normaalia, että imit hänen tissejään ennen yhdyntää.

Seksistä pitää sopia yhdessä seksikumppanin kanssa. Voit kysyä, sopiiko hänelle pelkkä tissin antaminen.

Tärkeintä on, että seksin aikana tehdään asioita, joita molemmat haluavat tehdä. Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, joka ei tunnu molemmista mukavalta.