Olet tässä:
 

Tyttöystävän pikkuhousut pyykkikorista

Onko tämä normaalia käytöstä parisuhteessa: Saan luvan kanssa ottaa vessassa pyykkikorista tyttöystävän pikkuhousut, mitkä hän on edellisenä päivänä jättänyt sinne. Saan haistella niitä.

Kuuluuko pikkuhousujen haistelu ja runkkaaminen parisuhteeseen? Tarvitseeko aina olla seksiä vai voiko tällä tavalla purkaa himoja pois?

Vastaus

Hei

Parisuhteessa voi olla monenlaista seksiä. Seksiin ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Parisuhteessa voi olla seksiä yksin tai yhdessä kumppanin kanssa. Aina ei tarvitse olla seksiä yhdessä.

Kuvailemasi asiat ovat ihan ok parisuhteessa, jos ne sopivat teille molemmille.