Olet tässä:
 

Terska yhdynnässä

Mitä jos ensimmäisessä yhdynnässä laukeaa nopeasti, kuuluuko tämä asiaan?

Ja tottuuko terska ajan myötä kosketukseen yhdynnässä? Hankaako se emätintä vasten?

Vastaus

Hei

Ei haittaa mitään, jos ensimmäisessä yhdynnässä laukeaa nopeasti. Se on tavallista.

Terska osuu yhdynnässä emättimeen. Terska tottuu ajan myötä kosketukseen.

Yhdynnässä kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta ja vähentää myös terskan tuntoherkkyyttä.