Olet tässä:
 

Suuseksiä kaverin kanssa

Harrastettiin seksiä kaverin kanssa. Kaveri kävi pissalla ja otin pippelin suuhun. Pissaa tuli minun suuhun. Sperman siemensyöksyn olen saanut suuhun.

Miksi kaverin penis oli nyt oksennus?

Käsin tyydytin, en halunnut nyt ottaa enempää suihin.

Kaveri otti silti minulta suihin.

Miksi en enää pysty pippeliä imemään niin kun ennen?

Vastaus

Hei

Kaikki eivät tykkää peniksen ottamisesta suuhun. Penistä ei kannata ottaa suuhun, jos se ei tunnu itsestä hyvältä.

Jokainen seksikerta on myös omanlaisensa. Eri kerroilla eri asiat voivat tuntua hyvältä. Jos haluat, voit kokeilla peniksen ottamista suuhun uudestaan joku toinen kerta.

Tärkeintä on, että seksissä tekee vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista mukavalta ja hyvältä.

Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.