Liian nuori tyttöystävä?
Minulle sanotaan että minun tyttöystävä on minulle liian nuori. Minä täytin juuri 19 ja hän täyttää pian 17. Onko hän liian nuori minun tyttöystäväksi? Minun vanhemmat sanovat että on, vaikka isä oli 20 ja äiti 16, kun he aloittivat seurustelun. Me emme edes harrasta seksiä minun tyttöystävän kanssa ennenkuin sitten, jos olemme joskus naimisissa keskenämme.
Vastaus:
Minusta 19-vuotias voi seurustella 17-vuotiaan kanssa. Jos asia vaivaa sinua, voisit jutella siitä vanhempiesi kanssa. Voisit vaikka kysyä, mitä he ajattelevat sinun seurustelustasi. Miltä se tuntuu heistä? Voisit kertoa myös omista tunteistasi. Jos asiasta on vaikea jutella vanhempiesi kanssa, juttele jonkun muun luotettavan ihmisen kanssa.