Onko Kerttu käynyt Tallinnassa?

Oletko koskaan käynyt Tallinnassa? Kävin siellä kerran.

Vastaus:

Tallinna on Viron pääkaupunki. Tallinna sijaitsee Suomenlahden etelärannalla, melko lähellä Helsinkiä. Siksi Tallinnaan on helppo matkustaa esimerkiksi autolautalla. Matka Tallinnaan kestää autolautalla vain kaksi tuntia.

Olen käynyt Tallinnassa useita kertoja. Mielestäni Tallinna on kaunis kaupunki.