Olet tässä:
 

Henkka: Ihmemies MacGyver

Pidän tosi paljon lhmemies MacGyverista. Se on 80-luvun tv-sarja. Siinä MacGyver selvittää rikoksia ja rakentaa vaikka mitä.

MacGyveria näytteli Richard Dean Anderson, joka on nyt 75 vuotias.

Olen mielestäni nähnyt kaikki jaksot. Sarja on loistava ja toiminnallinen.

Kirjoittanut: Henkka

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
MacGyver on mahtava!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.