Urheilu

Moi, Onko Kerttu nähnyt ne sisujengin esitelyvideot? Mulla on kaveri mukana siinä. Ja lähtee Los Angelesiin kisoihin.

Vastaus:

Olen nähnyt Sisujengin esittelyvideoita televisiossa ja internetissä. Mielestäni videot ovat hienoja!

Sisujengistä kertova televisio-ohjelma alkaa 1. heinäkuuta. Se tulee keskiviikkoisin Ylen TV2-kanavalla.

Ohjelmassa seurataan viiden suomalaisen urheilijan valmistautumista Special Olympics -maailmankisoihin. Kisat järjestetään heinäkuussa Los Angelesissa. Suomesta kisoihin lähtee 92 urheilijan joukkue. Myös maailmankisoja voi seurata Ylen tv-kanavilla.