Kehitysvammaisten miesten pituus
Miksi kehitysvammaiset miehet on lyhyitä eli pituus on alle 170cm?
Vastaus:
Jokainen mies on oman pituisensa. Osa miehistä on pitkiä, osa lyhyempiä. Moni kehitysvammainen mies on yli 170 cm pitkä.
Miksi kehitysvammaiset miehet on lyhyitä eli pituus on alle 170cm?
Vastaus:
Jokainen mies on oman pituisensa. Osa miehistä on pitkiä, osa lyhyempiä. Moni kehitysvammainen mies on yli 170 cm pitkä.