Olet tässä:
 

Veli-Pekka: Napapiirin sankarit 4 -elokuvan arvostelu

Napapiirin sankarit 4 on suomalainen elokuva vuodelta 2022.

Näyttelijät edellisestä osasta jatkavat nelososassa. Kolme mieshahmoa yrittää löytää syntymäpäiväjuhliin tofua. Heidän vihollisensa yrittää estää heitä saamasta tofua kieltäytymällä myymästä sitä. He päätyvät etsimään tofua ympäri Lappia.

Mun mielestä elokuva on hyvä. Se on joissain kohdissa hauska. Hauskimpia olivat kolmen päähenkilön kaverit.

Leffassa ei ole mitään huonoa, mutta pidin kolmososasta enemmän.

Suosittelen elokuvaa, vaikka ei olisi katsonut aikaisempia osia.

Kirjoittaja: Veli-Pekka

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Vaikuttaa hauskalta elokuvalta!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.