Kuka on Jukka-Pekka Palo?
Moi! Tiedätkö kuka on Jukka-Pekka Palo? Kerro hänestä jotakin.
Vastaus:
Jukka-Pekka Palo on tunnettu suomalainen näyttelijä. Hän on esiintynyt monissa televisiosarjoissa, elokuvissa ja näytelmissä.
Jukka-Pekka Palo on esiintynyt esimerkiksi seuraavissa televisiosarjoissa: Kotikatu, Salatut elämät ja Vesku Show. Hän on esiintynyt myös ääninäyttelijänä monissa piirroselokuvissa.
Jukka-Pekka Palo on näyttelijä Tauno Palon poika.