Pia: Konsertit
Opiskelen sellonsoittoa musiikkiopistossa.
Sello-opettajani oppilailla oli yhteiskonsertti marraskuussa. Itse en vielä esiintynyt, koska en uskaltanut. Tsemppasin muita.
Konsertissa huomasin, että on ok esiintyä, vaikka tekee virheitä. Virheet eivät haittaa. Jokainen tekee parhaansa.
Nyt tavoitteeni on esiintyä kevään konsertissa. Ehkä esiinnyn yhdessä erään toisen sello-oppilaan kanssa. Pyysin opettajalta meille kappaletta, joka on tarpeeksi helppo. Onnistuminen on mahdollista, kun tukeudumme omiin vahvuuksiimme.
Minusta kaikenlaisissa haasteissa on hyvä ottaa tavoitteeksi oma paras suoriutuminen. Ei tarvitse onnistua täydellisesti.
Uskon seuraaviin sanontoihin:
- ”Onni suosii rohkeaa.”
- ”Rohkeus on sitä, että yrittää, vaikka pelkää.”
Kirjoittaja: Pia