Olet tässä:
 

Pia: Laulava Trappin perhe

Minun lempielokuvani on Sound of Music eli tarina laulavasta Trappin perheestä.

Nuori nunnakokelas menee kotiopettajaksi Trappin perheeseen, jossa on monta lasta.

Perheen isä ja nunnakokelas rakastuvat. Nunnakokelas valitsee avioliiton luostarin sijaan.

Perhe musisoi yhdessä ja esiintyy konserteissa.

Elokuvan lopussa perhe pakenee Yhdysvaltoihin natsi-Saksan ja sodan alta.

Elokuva on lämminhenkinen ja sisältää runsaasti musiikkia.

Elokuva perustuu tositapahtumiin, vaikka tarinaa on hieman muokattu ja romantisoitu.

Sound of Music tulee telkkarista nyt jouluna Yle Teemalta 26.12.2025 kello 21.

Hyvän mielen lämminhenkinen ja musiikkipitoinen elokuva!

Kirjoittaja: Pia

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Kiitos vinkistä. Sound of music on ihana!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.