Mistä saisin tekoemättimen?
Olen aikuinen, yksin asuva mies ja haluaisin itselleni tekoemättimen. Ajattelin säästää siihen rahaa ja sitten hankkia sen. Osaisin tilata sellaisen netistä, mutta miten hankin sen niin, että kukaan tuttuni ei saa tietää siitä?
Entä miten säilytän sitä niin, että kukaan ei löydä sitä? Tai jos löytää, niin miten selitän, että minulla on sellainen?
Minun sukulaiseni ja minua itsenäisessä elämässä auttavat ihmiset ovat pakottaneet minut antamaan asuntoni vara-avaimet itselleen siksi, että saisin heiltä avaimen lainaksi, jos omani hukkuu. Tosiasiassa he halusivat avaimet siksi, että pääsevät poissa ollessani kotiini penkomaan ilman lupaa paikkoja.
Mitä tekisin tämän asian kanssa? Jos kodistani löydettäisiin tekoemätin, niin siitä syntyisi hirvittävä meteli ja saisin ankaran rangaistuksen. Koska ihmiset ajattelevat, että minun seksuaalisuuteni on synti, koska olen vammainen.
Vastaus:
Sinä päätät omasta kehostasi ja omasta seksuaalisesta toiminnastasi. Sinulla on oikeus hankkia ja käyttää seksiapuvälineitä. Siinä ei ole mitään väärää.
Jos tilaat seksivälineen netistä, se lähetetään sinulle postin kautta paketissa. Paketista ei näy päällepäin, että se sisältää seksivälineen.
Jos tilaat tekoemättimen, huolehdi, että saat sen käyttöön ymmärrettävät ohjeet. Tarvitset ohjeet myös sen huoltoon.
Sinä päätät kodissasi. Kenelläkään ei ole oikeutta penkoa kodissasi paikkoja ilman sinun lupaasi. Sinun koti ja seksivälineesi ovat sinun yksityisiä asioita.
Sinun ei tarvitse kertoa muille asioita, jotka liittyvät omaan seksuaalisuuteesi. Sinun ei tarvitse esimerkiksi selittää, miksi sinulla on seksiväline. Se on sinun oma asiasi.
Jokaisella on oikeus seksuaalisuuteen, on hän sitten vammainen tai vammaton. Seksuaalisuus ei ole synti, seksuaalisuus on ihmisenä olemista.