Erektiopillerien ja penispumpun ero
Mitä eroa on erektiopillereillä ja penispumpulla? Kummalla penis menee erektioon eli peniksestä tulee iso ja paksu?
Vastaus
Hei
Kun mies kiihottuu, penikseen virtaa verta ja penis voi nousta erektioon.
Erektiopilleri on lääke. Se lisää veren kulkua penikseen ja voimistaa erektiota.
Erektiolääke ei siis aiheuta erektiota, vaan se voimistaa erektiota, kun mies on kiihottunut.
Penispumppu on laite, jolla peniksen voi saada erektioon.
Pumpussa on putki, johon penis laitetaan. Putkeen pumpataan painetta, joka pumppaa verta penikseen.
Tämä saa aikaan erektion.