Harri: Musiikin soittaminen
Musiikin soittamiseni on alkanut jo pienenä.
Ensimmäiset soittimeni olivat basso, rummut ja sähkökitara, jota nykyään soitan bändikoulussani.
Bändikoulu on kerran viikossa Kulosaaressa. Me soitamme kuvionuoteista erilaisia kappaleita.
Bändikoulu järjestää joka vuosi Resonaari soi -konsertin Savoy-teatterissa.
Minun bändin nimi on Tähtien sota. Joskus käymme esiintymässä Villiklubilla.
Minun haaveeni on päästä oman bändin kanssa ulkomaille soittamaan. Haaveeni on myös päästä minun lempiravintolaan esiintymään. Se on Pukinmäessä.
Parasta musiikkia on 1980-90-lukujen metalli ja rock.
Minun suosikkeja ovat
- Metallica
- Guns N’ Roses
- Iron Maiden
- Hanoi Rocks
- Hurriganes
- Popeda.
Minun tavoite on päästä isolle areenalle esiintymään ja saada se loppuunmyytyä.
Kirjoittaja: Harri