Olet tässä:
 

Olli-Pekka: Joulukuusi

Meidän jouluun kuuluu aito joulukuusi. Emme ole vielä hankkineet sitä, mutta eiköhän se hankita vielä tällä viikolla.

Joulupallot roikkuvat joulukuusessa

Joulukuusi on kauneimmillaan, kun se on tuuhea.

Minusta joulukuusen tuoksu on parasta.

Laitamme kuuseen kynttilöitä, palloja ja latvaan tähden.

Meidän joulukuuset ovat komeita, tukevia ja upeita.

Kirjoittaja: Olli-Pekka

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Millainen joulukuusenne oli? Meidän kuusi oli tuuhea ja tuoksui ihanalta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.