Peniksen tuntoherkkyyden säilyttäminen
Hei
Nautin suuresti käteenvetämisestä. Tykkään tehdä sitä usein.
Miten voin varmistaa, että säilytän tuntoherkkyyden, jotta nauttisin yhdynnästä tytön kanssa mahdollisimman paljon?
Onko jokin tekopimppi esimerkiksi hyvä vaihtoehto? Tai jokin muu apuväline tai tyyli avuksi?
Vastaus
Hei
Käteenvetäminen ei vie peniksen tuntoherkkyyttä.
Kun tyydytät itseäsi
- vältä liian kovaa otetta
- käytä liukuvoidetta
- vaihtele tapoja.
Nämä auttavat säilyttämään tuntoherkkyyttä.
Voit myös kokeilla tekopimppiä tai muita seksivälineitä, jos haluat.
Selkokielisessä Nauti seksistä -oppaassa on lisää tietoa seksivälineistä.