Pyllynreiän nuoleminen ja taudit
Onko jotain haittaa terveydelle, että nuolen tyttöystävän paljasta pyllynreikää, kun ei ole tauteja tullut.
Haittaako mitään, että tykkään nuolla myös peräaukon sisältä?
Saako parisuhteessa olla pyllynreiän nuolentaa, onko se normaalia?
Vastaus
Hei
Peräaukossa voi olla ulostetta, jossa on bakteereja. Bakteerit voivat tarttua, jos peräaukkoa nuolee ilman suuseksisuojaa.
Suosittelen käyttämään suuseksisuojaa. Se suojaa peräaukon bakteereilta.
Parisuhteessa saa olla peräaukon nuolentaa, jos molemmat haluavat sitä. Se on ihan normaalia.
Suosittelen kuitenkin käyttämään suuseksisuojaa.