Olet tässä:
 

Tuttavan likaiset pikkuhousut

Onko omituinen tapa tykätä tuttavan pikkuhousuista? Voinko huoletta haistella niitä, vaikka ne olisivat kuinka
tahraiset ja likaiset?

Saako hän tuoda jatkossakin likaisia pikkuhousuja?

Vastaus

Hei

Ei tämä ole omituista. Ihmiset kiihottuvat ja nauttivat monenlaisista asioista.

Voit haistella likaisia pikkuhousuja huoletta.

Tuttava saa tuoda pikkuhousuja jatkossakin, jos haluatte sitä molemmat.

Seksiin ja seksuaalisiin tekoihin pitää olla molempien suostumus. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksuaalisiin tekoihin.