Olet tässä:
 

Kirjoitan elämästä, työstä ja harrastuksista

Moi

Olen Tommi Kasurinen. Ikäni on 33 vuotta ja asun Hyvinkäällä.

Tykkään ajella kesäisin pyörällä. Käyn myös uimassa ja TomTom-rumpuryhmässä.

Tervetuloa seuraamaan blogiani. Kirjoitan blogissani elämästä, työstä ja harrastuksista.

Toivon, että kommentoit kirjoituksiani.

Kommentit
Kirjoittanut Harri Saarikoski
Kiva lukea sinun blogia. T.Harri
Kirjoittanut Matias Saarikoski
Moii
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Olen 56-vuotias mies Vaasasta. Minä tykkään kirjoittaa omia kirjoja. Minulla on lukupäiväkirja.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.