Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Tommin blogi
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Tommin blogi

Olen Tommi Kasurinen Hyvinkäältä.

Tykkään ajella pyörällä. Käyn myös uimassa ja rumpuryhmässä.

Kirjoitan blogissani elämästä, työstä ja harrastuksista.

Tommin blogi

Minun työurani

Olen ollut töissä K-Marketissa. Tehtäviini kuului esimerkiksi hyllyjen siistimistä, kuorman purkua ja jätteiden lajittelua. Tein töitä myös Selkeästi meille -hankkeessa. […]

6.3.2026

Työstä ja opiskelusta

Olen työtoiminnassa Hyvinkään Askareella. Olen töissä metallipuolella ja teen niittaustyötä. Laitan myös laatikoita lavalle. Teen myös varastonhoitajan tehtäviä. Olen hakenut […]

27.2.2026

Kirjoitan elämästä, työstä ja harrastuksista

Moi Olen Tommi Kasurinen. Ikäni on 33 vuotta ja asun Hyvinkäällä. Tykkään ajella kesäisin pyörällä. Käyn myös uimassa ja TomTom-rumpuryhmässä. […]

22.1.2026
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje
Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook