Kaipaatko kaveria, etsitkö ystävää?
Tule juttelemaan ystävyydestä Instaliveen tiistaina 10. helmikuuta kello 17.
Voit lähettää kysymyksiä ystävyydestä etukäteen Verkko-Kertulle.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Tutustu myös Vernerin kirjepalstaan
Nähdään livessä!
