Kysy Kertulta
Näin kysyt Kertulta:
- Kirjoita kysymykselle otsikko
- Kirjoita kysymys
- Paina Lähetä kysymys -painiketta
Näin kysyt Kertulta:
Kysy Kertulta asioista, joista olet kiinnostunut. Voit kysyä vaikkapa harrastuksista, työstä tai seurustelusta.
Kerttu vastaa kysymyksiin noin viikon sisällä. Aivan kaikkiin kysymyksiin Kerttu ei valitettavasti pysty vastaamaan.
Lue vanhoja kysymyksiä Kysymysarkistossa.
Voit käyttää myös Etsi-toimintoa sivun oikeassa ylälaidassa.
Verkko-Kerttu tukee kehitysvammaisten nuorten ja aikuisten yhdenvertaisuutta ja osallisuutta.