Olet tässä:
 

Tuttavan kanssa vessassa

Onko ihan normaalia, että katsoin, kun naispuolinen tuttava kusi vessassa?

Onko häpellistä, että maistoin hänen kusta? Hän kysyi, haluanko maistaa.

Saako minulla ja tuttavalla olla tämmöisiä juttuja?

Onko minun käytös omituista, kun halusin ihan läheltä katsoa kusemista? Voiko kusi olla näin
kiihottavaa?

Vastaus

Hei

Tämä on ihan normaalia.

Ei ole häpeällistä, että maistoit kusta. Kusta ei kuitenkaan kannata niellä paljon.

Jos molemmat haluatte, teillä voi olla tällaisia juttuja.

Kyllä kusi voi olla kiihottavaa. Siinä ei ole mitään omituista.