Olet tässä:
 

Anna-Liisa: Wicked: For Good

Kävin hyvän ystäväni kanssa ensi-illassa katsomassa Wicked: For Good -elokuvan.

Kun pääsin töistä, menin suoraan Itäkeskuksen elokuvateatterin penkille odottamaan minun ystävääni. Kun minun ystäväni tuli paikalle, menimme ostamaan liput ja herkut. Minä ostin Wicked-popparipurkin ja limumukin.

Sitten menimme saliin. Istuimme omille paikoille. Elokuva alkoi.

Kun elokuva loppui, menin käymään kaupassa. Ostin siideriä.

Sen jälkeen menin bussiin, vaihdoin 77 bussiin ja jäin pois bussista. Kävelin kihlatun luokse.

Elokuva oli todella hyvä. Musiikit olivat todella hyvät ja näyttelijät olivat hyviä rooleissaan.

Kirjoittanut: Anna-Liisa

Kommentit
Kirjoittanut Jenni Sipilä
Käytkö usein elokuvissa?
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Sinäkin voit katsoa elokuvia myös YouTubesta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.