Soila: Minun äitini
Äitini käy silloin tällöin katsomassa mua.
Käymme yhdessä ostoksilla. Ostamme mulle uudet kengät. Sitten käymme yhdessä syömässä. Itse tilaan pizzaa. Kinkku-ananas on lempparini.
Kirjoittanut: Soila
Äitini käy silloin tällöin katsomassa mua.
Käymme yhdessä ostoksilla. Ostamme mulle uudet kengät. Sitten käymme yhdessä syömässä. Itse tilaan pizzaa. Kinkku-ananas on lempparini.
Kirjoittanut: Soila