Ystävänpäivä
Ystävänpäivä voimassa on aina. Vai mitä tuumii Kerttu?
Vastaus:
Hyvin sanottu! Kyllä ystäviä on syytä juhlia joka päivä.
Ystävänpäivä voimassa on aina. Vai mitä tuumii Kerttu?
Vastaus:
Hyvin sanottu! Kyllä ystäviä on syytä juhlia joka päivä.
Ystävänpäivä on aina voimassa.
Oli tuulta tai sadetta,
hymy sua piristää, silmiä kun siristää.
Reipast kevään kohinaa, lenkillä ken taivaltaa.
Nimimerkki: Orawa
Miten vietät ystävänpäivää? Onko sulla paljon ystäviä?
Vastaus:
Tänä ystävänpäivänä ajattelin käydä hyvän ystäväni kanssa kahvilla. Ystävänpäivähän on ensi kuussa eli 14. helmikuuta. Kyllä minulla on monia ystäviä.
Miten sinä vietät ystävänpäivää?