Olet tässä:
 

Työstä ja opiskelusta

Olen työtoiminnassa Hyvinkään Askareella.

Olen töissä metallipuolella ja teen niittaustyötä. Laitan myös laatikoita lavalle. Teen myös varastonhoitajan tehtäviä.

Olen hakenut Step-ammattiopistoon suntion koulutukseen. Minut kutsuttiin valintapäivään huhtikuussa.

Nyt olen valvonut paljon rahasotkun takia.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Kiva kuulla opinnoista! Tsemppiä rahasotkun kanssa. Jos sotkun selvittäminen on vaikeaa, kannattaa pyytää apua.
Kirjoittanut Matias Saarikoski
Hei
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Minä käyn työtoiminnassa Vaasan Palosaaren Majakassa 4 päivänä viikossa. Kotipäivä on perjantai.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.