Olet tässä:
 

Anna-Liisa: Kaunotar ja hirviö -musikaali

Kävin 31.1.2026 lauantaina Tampereen työväenteatterissa katsomassa Kaunotar ja hirviö -musikaalin.

Heräsin kello seitsemän aamulla ja pesin hampaat. Tein aamutoimet ja menin ryhmäkodille syömään aamupalan. Sen jälkeen laitoin ulkovaatteet päälle.

Menimme ulos odottamaan taksia. Kun pääsin taksiin, menimme Tikkurillan juna-asemalle odottamaan junaa. Juna tuli ja matka kohti Tamperetta alkoi.

Kun pääsimme perille, menimme ravintolaan syömään. Siellä oli hyvää ruokaa. Ruokailun jälkeen lähdimme kävelemään kohti teatteria.

Päästyämme perille laitoimme vaatteet narikkaan ja kävimme vessassa. Kun salin ovet aukenivat, menimme istumaan omille paikoille ja musikaali alkoi. Heti alussa tuli kylmät väreet.

Laulut olivat todella hyviä ja musiikki oli upeaa.

Päärooleissa oli Yasmine Yamajako, Matti Leino ja muita suomalaisia huippunäyttelijöitä. Lopussa minulla tuli tunteet pintaan, itku tuli.

Kun haimme ulkovaatteet narikasta, niin hirviön näyttelijä tuli juttelemaan ihmisten kanssa. Kerroin hänelle, että itkin. Hän kiitti, että kävimme katsomassa musikaalin. Kerroin, että rakastan musikaaleja. Myös Matti Leino kertoi pitävänsä musikaaleista.

Lähdimme kahvilaan. Söin Nutella-laskiaispullan.

Kun pääsin kotiin, minun kihlattuni tuli Mortti-koiran kanssa minun luokse yöksi.

Kirjoittanut: Anna-Liisa