Olet tässä:
 

Anna-Liisa: Minun lempijuomani

Minun lempisiiderimerkit ovat Upcider Fizz sekä Pirkan päärynä ja kuiva omena.

Lempilonkeroni ovat karpalo, vadelma, ananas, kirpeä omena ja kultalonkero.

Minun lempidrinkit on Mimosa, Teguila Sunrise ja Mojito. Tykkään paljon kuohuviinistä. Tykkään myös Salmiakkikoskenkorvasta ja Minttukoskenkorvasta.

Kun olemme kihlatun perheen kanssa mökillä, otamme ruuan kanssa lasit viiniä. Tykkään makeista juomista. Siiderit, joissa on hedelmä tai marja makuna, ovat hyviä. Myös raikkaat coctailit maistuvat.

Kirjoittanut: Anna-Liisa

Kommentit
Kirjoittanut Satu Marika
Minun lempijuomani on alkoholiton olut ja energiajuoma sekä Pepsi.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.