Orkku
Minkälainen se orgasmi on ja kauan se kestää?
Onko siinä eroja tytöillä ja pojilla?
Vastaus
Hei
Jokainen ihminen kokee orgasmin omalla tavallaan.
Yleensä orgasmi tuntuu nautintona ja hyvänä olona mielessä ja kehossa.
Orgasmi voi tuntua esimerkiksi supisteluna lantion alueella. Se voi tuntua lämpönä ja kihelmöintinä sekä jännityksen purkautumisena.
Ograsmin pituus vaihtelee. Yleensä orgasmi kestää 20-30 sekuntia.
Poika voi saada orgasmin aikana siemensyöksyn.